...och regnet det bara öser neeer...!

Men jag tycker det är mysigt. Fast mina stackars blommor ute håller på att drunkna tror jag, dom vill ha sol, jag med, snart! Idag har jag faktiskt fått lite gjort, känns som om det var evigheter sen. Dammat och torkat golv och Magnus har dammsugat. Skönt, det var på tiden att det blev gjort. Känns äntligen som om jag har lite energi över till sånt nu. Om än lite. Nu har jag duschat och fixat så maten står i ugnen.

I kväll ska jag hämta upp kusinvitamin och åka till Kolbäck och sova över där, sen ska vi åka till sthlm imorgon! Nell fick det av mig i födelsedagspresent, tågresa och lunch. Ska ev. på bio om vi hinner med det. Ska bli så mysigt! Lite dåligt med cash bara, men har lite sparat sen jag jobbade jul och nyår, tänker unna mig något fint. Nu blir det käk!



2 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0