NU BÖRJAR DET KÄNNAS SOM PÅ RIKTIGT.

har sökt CSN nu, hoppas jag kommer in, börjar bli nervös!


Idag har jag jobbat 8-16. Sen hem och la mig i en solstol nån timme på uteplatsen, skönt som faen! Elin ringde och behövde åka till Willys så det bar iväg efter sex någon gång. Vi handlade lite, alltid mer än man borde när man egentligen inte ska ha något.

Sen åkte vi till Mekong och köpte mat, körde ner till gästhamnen och satte oss på en brygga och åt. SÅ mysigt! Vi åt jordgubbar till efterätt och sen satt jag och busa lite med Max i skuggan. Han är en glad liten fis han. <3 TACK FÖR EN MYSIG STUND! Efter spontat picniken så åkte vi hem och jag fixade med CSN ansökningen. Så nu får vi vänta och se. Börjar kännas VÄLDIGT läskigt nu. Huuah.

Nu blir det nog lite "So you think you can dance",
bara för att jag itne orkar göra något mer idag.
Sen blir det godnatt för mig. jobba imorgon.

fridens. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0