MIDSOMMARDAGEN SNART TILL ÄNDA.

Har varit en trevlig Midsommar trots allt. Mer info och bilder kommer imorgon. Nu är vi i Kolbäck och ska sova här till i morgon. Har varit på Åsby, fyndat runt på loppis, massa fint! Lägger in mina fynd senare. Hittade lite grejer till Miios lekstuga som jag och Linda ska pimpa till hennes födelsedag. Hon ska få den då som en överraskning! Hittade gardiner, kruka och lite smått och gottm hoppas Linda gillar det! Och Miio såklart. Sen hittade jag en liten present åt Elin med, men den ska hon få senare. Haha, nu blev du nyfiken va? ;)

Nu har vi käkat tacos och grejat lite. Ska lägga mig och kolla på Twilight nu, har inte set den än. Hoppas den är bra! Magnus ligger redan och sover. Men har laddat upp med lite godis och ett stort glas vatten så blir mys ändå! Börjar få ont i halsen igen, BLÄ. Hoppas det ger sig, men det är fullt med vita blåsor i hela svalget. Suprice? NOT.


Godnatt gott folk,
hoppas ni haft en
trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir väl aldrig nyfiken?? ;)

2009-06-22 @ 10:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0