MASSA TANKAR IDAG.

Det finns ingenting som får mig att stanna upp så som
en människa som är helt och hållet ärlig.
Inte så att folk inte är ärliga vanligtvis, men ni vet dom tillfällena när en person
helt och hållet blottar sitt hjärta för en. Det krävs mod, inte bara ärlighet.
Sen att göra det för någon som inte direkt är din vän, det är starkt, jävligt starkt.
Såndant gör mig stum. Och varm i hjärtat på samma gång.
Det finns i oss alla, man måste bara verkligen mena det.




Jobbat 8-16, sen hem och duscha. Efter duschen kände jag mig någorlunda sval och fräsch så bestämde mig för att inte gå ut i solen mer, varmt!! FIck lite dåligt samvete, men satte mig och kolla på tv lite. Skönt. Sen tog jag en promenad ner till ån. satt där en stund och tänkte lite. skönt. Nu ska jag kolla på Scrubs och sen gå och sova. LEDIG IMORGON!



Vi skulle kunna sitta här helt ensamma kvar här föralltid, mina tankar och jag.
Det är första gången på väldigt läng tid.
Jag är ensam just nu, men jag känner mig inte ensam.
jag känner mig fri, fri att kunna bara sitta här med mina
tankar utan att bli rädd att dom ska flyga iväg.
Och jag älskar det. Varje minut.


Det gör ont i hjärtat att se en vän må dåligt.
Men det som gör mest ont är att se en vän som
mår dåligt och att hon inte vänder sig till dig,
snarare vänder sig bort.
Jag kan inte sudda bort problemen,
inte heller lova att allt kommer att bli bra.
Men nog kan jag göra något?
Hjälp mig att hjälpa dig. Snälla.
Älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0