lite gladare, tur var väl det.

Min UNDERBARA Magnus borde få någon slags medalj. Efter incinenten med kaffet så städade han upp röran jag ställt till medan jag satt på en stol och grät och baddade mina stackars lår med kallvatten. Inte nog med detta så när allt var rent och fint så sa han att han skulle bara iväg en stund. En kvart senare kommer han hem och har köpt en kaka! Ni förstår varför jag älskar den mannen? Så det blev lyxfika, och humöret steg några grader. Nu blir det "Tal till nationen" med Magnus Betnér, min idol. Så bra! Sen ska jag gå och lägga mig och sova bort det dåliga humöret, även brännskadorna på benen. Jag överdriver inte. ;)

godnatt och sov gott,
det ska jag göra.

.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy faan vad gulligt gjort!! När en kille gör sånt så börjar man gråta över hur omtänksamma dom är istället :)

2009-06-10 @ 10:17:08
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0