Jag hittade ljuset i regnet.

Igår fick jag nog av att må skit, så tänkte att jag var tvungen att ta mig i kragen. Ringde min Tess och åkte dit. Vi pratade och pratade, drack lite vin och hade det mysigt. Behövde det, känner mig piggare idag. <3 You make my heart heal. Sov över och åkte hem vid halv ett, han fynda en väska och ett par leggings innan.

När jag gick hem i regnet hände något inuti mig. Helt plötsligt kände jag hur regnet föll i mitt ansikte och jag kände doften av sommarregn. Jag kände mig lite lättare, som om det finns ljus i slutet av tunneln. Hoppas det håller i sig. Regn har aldrig doftat så gott.

Nu har jag ätit tacos med Magnus, ska kolla på tv och kolla lite på kläder på nätet. Förhoppningsvis bara kolla för min plånboks skull. Men det löser sig är min filosofi. Hoppas på en kvällspromenad med min älskade Elin! Max har äntligen börjat gå upp i vikt igen. Skönt!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0