Jag är så trött. i huvudet, i själen.

Vad ska allt dett slit och elende leda till?
Jag orkar snart inte mer, av mig.



Gårdagen blev väl som den blev. Trevligt hemma hos Linda. <3 Tack för igår, älskar dig. Vidare ut på byn, sen, ja.. Sov till halv två idag. ändå är jag så trött så jag håller på att dö. Har städat lite och så idag, ska träffa Elin <3 snart.  Tänkte ta itu med CSN skiten med, så man kanske får några pengar sen, men vet inte ens om jag kommer in. Vet inte ens om jag vill veta, eller vill något längre. Blir jävligt negativt det här, men that's my mood today. BLÄ.

Ska hålla tummarna för att Max är vaken så man får en liten energiboost. Behöver det. Var med dom och röstade lite tidigare, han är ju så söt så man dör. All världens bekymmer försvinner.







Det är tur att det finns sådana tillfällen,
då kan männer att det är värt att ta nästa andetag.









Men annars är det bara skit. Är trött efter allt jobbande, på't igen imorgon. BLÄ. Har så jävla ont i nacken med. Och i ryggen. Och i själen, känner mig tom liksom. Illamående och snurrig. fyfaaaaaan.



Kommentarer
Postat av: Linda

Massa kramar och pussar från nässjö!! <3

2009-06-07 @ 20:36:01
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja du gumman livet känns hårt i bland men det vänder tro mej,älskar dej av mitt hela hjärta....

2009-06-07 @ 21:42:29
Postat av: malin

<3

2009-06-07 @ 23:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0