inte bra, inte bra.

Idag var jag till kuratorn i köping, hon är så bra! Dom jobbar med KBT och Mindfulness. Men skönt att få ventilera lite. Hon tyckte att jag skulle vara hemma några dagar från jobbet och vila. har jobbat för mycket. 30 timmar förra helgen, sen efter det bara tre dagar ledighet sammanlagt, blir för lite. och jobba 140% när jag väl jobbat. Jag känner själv att jag inte orkar längre. Tar på mig så mycket ansvar på jobbet, det leder ingen vart. Måste börja slappna av, inte vara den som gör allt, bäst, hela tiden. Prestationsprinsessa är ett ord som säger mycket av mycket. Så pratade med chefen, hon förstod att jag inte mår bra alls just nu och höll med om att det är nog best att jag lyssnar på kroppen. och den säger typ, lägg dig och dö. Är så fruktansvärt trött, ända in i själen.

Känns som om jag liksom "stängt av" dom senaste dagarna, jag orkar inte bry mig och någonting. Jag borde ju sluta bry mig om mycket, men inte allt. Det kan bli tokigt. Måste ladda om, få lite sömn och tid att andas för att komma tillbaka igen. Har fått liksom små blackouter med, helt plötsligt kommer jag inte på vad jag håller på med just då, tappar tråden på nått vis. Men, no need to worry, jag behöver som sagt bara vila och rå om mig själv en stund. Om det verkat som om jag inte riktigt är närvarande eller inte hört av mig menar jag.

Men är sjukt jobbigt att leva med det dåliga samvetet för allt i hela världen jämt. Det gnager i bakhuvudet hela tiden. Måste sluta med det. Men det är fan svårare än vad man tror, jag lovar.

Nu har jag fått tillbaka min kamera
som jag råkade glömma i Max vagn igår,
bjuder på en godbit:



Nu ska jag och Magnus äta kebab och kolla på fotboll!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0