full rulle full rulle full rulle full rulle full rulle..!

Jaa, nu jäklar har jag varit effektiv tycker jag, eller? har jobbat, tvättat, lagat mat, grejat, färgat håret och nu ska jag göra en fruktsallad och slänga mig på soffan. Ska rulla håret ikväll med, så jag får fina lockar till våran lilla "jobbfest" imorgon. Blir en lååång dag för mig. ska jobba 8-15, möte mellan 15-16.30 sen vidare till jobbet och vi ska ha lite fest och grilla. Blir mysigt men kommer nog vara seg sen kan jag lova! Så ska fixa håret, allt går ju så mycket lättare om man har en bra hårdag? Annars då? Har varit skit i några dagar av förklarliga skäl, men nu börjar jag känna mig bättre tillmods. Skönt.

Var på prommis med mina älskade Elin och Max efter jobbet. <3 pratade inte med Elin på heela dagen igår, det händer inte var dag. Så nu fick vi tjöta av oss lite. Tur att man har så underbara vänner, älskar er alla! Nu blir det fruktsallad! Mmm.



har ont som fan i nacken,
massage, någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0