fuck. fuck. fuck. fuck. fuck. fuck. fuck.

Känns som om jag är tillbaka på ruta ett. Jävla semester, behöver den. Måste ha det. Orkar inte annars. Hoppas vi kommer iväg, spelar inte sådan stor roll vart längre, men bort vill jag. Bort från vardagen och allt. För jag vill inte vara sån här. Känner att jag inte orkar bry mig, om något, om någon. Inte det att jag inte vill, jag orkar liksom inte. Ingen energi över till någon, eller något. Vill inget.

Solen skiner, men inom mig är regnet kvar.

Men var och fikade med mina underbara Elin och Tess idag. ♥  Ni ger mig energi. Ska ringa min söta Linda imorgon med. Hoppas på en fika med henne med.  ♥  Magnus, han är mitt ljus, han får mig att skratta igen. ♥ Nu har jag gjort ugnspannkaka, ska snart äta. Sen ska jag nog kila över till Elin och Max en sväng, Elins mamma är där med. Har inte sett Max på två dagar, har lite abstinens.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0