DET SKA VARA JAG TILL DET!

Har lyckats stuka eller sträckt mig på något vis i halva foten. Skulle skjutsa Linda till Granhammar, klev ur bilen liksom från fel håll, fastande med lilltån och tån brevid i facket på insidan av dörren och nått gikc tokigt inne i foten. Har svinont nu. SMART MALIN, SMART! Ska verkligen var jag till nått sånt.

Idag har jag jobbat, sen hem och duscha. Cyklade upp till affären och handlade lite. Sen hem och gjorde potatisbullar, Mmm! Elin kom över på en kaffe sen har jag tittat på film. "låt den rätte komma in", skapligt sjuk film! Nu kom Stig hem, hoppas på att han vill gosa i soffan med mig en stund. Tänkte kolla på Scrubs, fick låna några avsnitt av Tess. Lagom anträngande i värmen. Ska jobba 8-16 imorgon. Ska blir trettio grader, mysigt..

Igår var jag hemme och luffade runt mest hela dagen, blev en promenad i värmen med, höll på att flyta bort. Fick världens skavsår och blåsor med, suprice! Not. Sen på kvällen blev det fotboll, öl, pizza. Mmm! Sen drog vi ner på byn och gick till sportbaren och svirade runt lite. Gick hem vid ett, jobbade ju idag. Men det gick bra! Inte alls seg imorse som jag trodde jag skulle vara!


Nu blir det som sagt Scrubs och sen godnatt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0