VARMT, SÅ JÄVLA VARMT!

I två dagar har jag trott att jag varit på gränsen till att försmäkta i denna värme,
sen blev det lite värre.


Men har haft kul ändå! Igår var en supermysig dag! Började med sovmorgon, som alltid är trevligt. Vidare till Köping, Magnus hämtade sitt pass, nu blir det Thailand! Fikade hos mormor och Roffe. <3 Fick kalvdans, sååå gott! Vi tog våran extremt varma bil mot Arboga, kollade in Medeltidsmarknaden, hade aldrig varit där. Mysigt att gå runt och titta, vi köpte Fläsk i bröd med kål och äppelsallad, gott! När vi sett allt så åkte vi till KanalCafét och köpte god glass! Så mysigt att ha en hel dag med min älskade Magnus. <3





Efter allt myspys åkte vi hem! Jag tog en kvällspromenad med Elin och Max, varmt som det var passade jag på att ta ett dopp! Underbart vackert Kungsör är på sommaren! Vi träffade söta Lena på hemvägen, babblade lite! Sen efter promenaden gick jag hem och åt mat med Magnus, sen kollade vi på film! MYSIG DAG!!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0