FLÄNGA RUNT DAG OCH BARNVAKTER

Igår efter jobbet åkte vi till mamma och pappa i Kolbäck och käkade lite och fika. Mysigt! Pappa fixade även min bilstereo som lagt av. Men nu dunkar det på som sig bör! Pappa hade hittat en fin (?) soffa på jobbet som han tog hem! Tycker min bror ska ha den i hallen när han flyttar sen, vore lite ballt! Haha! Sen hade dom plockat lite lingon igen, inget ovanligt. Men jag klagar inte, hoppas på lingonsylt!







Idag kom Elin över på förmiddagen och jag fixade hennes hår och sminkade henne inför bröllopet, (inte deras!). Sen kom Magnus med Max och sen kilade dom iväg på fest! Så har haft lilla Max här sedan halv två! Han är så söt så man nästan dör! Han åt lite efter att dom gått, fick en liten spya i urrigningen efteråt, tack! Han som nästan ALDRIG spyr. Hahaha! Sen snackade vi lite och lekte med hans mjuka bok som han tycker är jätterolig! Något annat som är kul är Mangus, han skrattar så fort han ser honom! <3 Sen somnade han och sov sen en stund. Var till Magnus mamma och fikade, han bara sov. När vi gick hem, då vaknade han! Vi gick och ropade på Stig som var på gärdet vid Södergården, otippat? Sen gick vi hem, Max käkade lite till, sen har vi legat och pratat och busat och myst bara! Nu är det bedtime för honom, så han ligger här i vagnen och vi snackar lite. MYSIGT!


















BILDER FRÅN FILMMYS HOS ELIN PÅ FISEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0