STRESSAD

Över vad kanske du undrar? Listan över vad som inte stessar mig just nu är betydligt kortare.

Idag har jag jobbat.. Sen skulle jag tvätta, men Linda ringde och tyckte jag skulle komma över och titta på lekstugan som växer fram fint! Det lät mer lockande, trots att tvätthögen nu för länge sedan börjat klättra ur tvättkorgen. Att tilläga, våra BÅDA tvättkorgar. Tragiskt. Men tvätta kan jag göra imorgon.

Så gick upp till Linda och Mikko en sväng, busade lite med Miio och kollade hur fin hennes lekstuga blir! Sen kom Magnus förbi och hämtade upp mig, vi traskade hemmåt. Sen beställde vi pizza, jag vet, borde inte, men orkade verkligen inte laga mat. Magnus var bakis så han hade ju en "ursäkt"! ;) Nya tag imorgon, blir lite yoga och en promenad. Elin? Känner du dig manad att göra mig sällskap?

Nu film, sen röja lite, faaan va jag stökar till. Sen, godnatt, underbart!




Imorgon blir det som sagt tvättning.
Skulle vilja hinna åka till Köping och träffa Ölandsborna med.
<3 Kan nog hinnas med.

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart jag känner mej manad!! Men kan vi ta det när det blitt lite svalare. typ framåt kvällen?? Vi hörs imorgon!



Vad hände med vårat vad???!!!!

2009-08-09 @ 23:04:44
Postat av: malin!

jag vet!! FÖRLÅT MIG!

Som sagt, nuýa tag!? ;D

2009-08-11 @ 00:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0