SÖNDAG MED FÖR MYCKET TANKAR


Känner mig helt slut. Har spenderat hela dagen med att misshandla min själ. Oroar mig hela tiden för hur allt kommer att gå, med pengar, med planering, med livet. Är helt seg i huvudet idag. BLÄ på mig, vet att ingenting blir bättre av att grubbla. Allt brukar ju lösa sig. Jag fixar det här. Ingenting kommer att kunna rasera min värld helt. Jag vet. Men att tvivla på sig själv. Ja, det är något man gör och man märker inte att man gjort det förrän man mår som en påse nötter.

Imorgon blir det nya tag. Ska pröva lite Mindfullness övningar. Lära mig att leva i nuet, inte imorgon. Jag som brukar leva flera veckor i förväg.

Men lite annat är själsligmisshandel har jag hunnit med idag. Efter frukost tog jag en promenad med Elin och Max. Mysigt trots att vi höll på att blåsa bort! Då Magnus var hos Jesper och kollade fotboll så insisterade jag på att Elin och jag skulle äta plättar!
 
Mums var det! Sen tänkte jag yoga lite, men var så mätt. Sen tänkte jag städa lite, men hade liksom ingen lust. La mig i soffan och kolade på diverse skit. Tog mig i kragen efter en stund och körde ett slitsamt träningspass på Wii Fitness Coach. Svettigt. Sen kom Magnus, vi käkade ltie. Nu har jag duschat och ska krypa upp i soffan och kolla på film! Sen ska jag krypa ner under täcket och hoppas på en positivare morgondag.


 sötnosen!



















                                                   
                                                   blåsigt Kungsör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0