SKAPLIGT SEG IDAG

Blä!! Nu blir det ingen alkohol på ett bra tag. Inte Aldrig mer, det kan man inte hålla. Men ett tag. Mår inte alls så bra idag, känns inte som om jag vaknat än. Ändå har jag hunnit med att lägga in bilder, promenerat upp på byn i värmen, haft totalstopp i toan och lite annat smått och gott. Sånt man önskar sig när man känner sig som en påse nötter.

Nu blir det nog soffan resten av kvällen och försöka ignorera alla typ femtio myggbett jag fick igår. Och hoppas på att allt flyter på, inga mer förödelser idag.

Imorgon hoppas jag på att vakna pigg som en mört och städsugen. Tråkligt nog verkar det inte så troligt, men man kan ju drömma. Annars blir det nog en sväng till Köping imorgon. Till mormor och Roffe kanske, eventuellt en sväng till Kolbäck med? Vi får se hur morgondagens humör och allmänna tillstånd är.

GODKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja det vore ju trevligt slutar 13.00 annars kanske vi kan träffas i köping...=0)

2009-08-02 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0