SEG SÖNDAG

Vaknade imorse med en galen huvudvärk! Lika galen som gårdagskvällen, hade verkligen jätte trevligt! TACK ALLA SÖTA! Började med en stadig kebabfrukost. Härligt. Sen har vi tvättat, städat, städat och grejat mest hela dagen. Satte mig och läste lite i ELLE, iaf trendbibeln som medföljde. Fick lite panik över att jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon! Men det löser sig. Har ju lite att välja på. Det är det som är problemet.

Nu blir det till att krypa upp i soffan hos <3 och kolla på film och äte lite godis. Nya tag imorgon. Hua, imorgon. Är sjukt nervös nu. Ska träffa Sanna imorgon klockan åtta på frukost, sen drar allt igång vid nio. Ska ta bilen in, går inte mycket tåg hem, ska till doktorn så enklast att ta bilen. Men vars parkerar man? Det löser sig nog.

HA EN FORTSATT TREVLIG SÖNDAG!


                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0