PANIK OCH EFFEKTIVITET

Idag har jag fått lite gjort iallafall. Men fick panik över att jag inte hittar mina CSN papper och inte fattar hur och var eller när man ska skicka in något. Men har lugnat ner mig nu, det fixar jag imorgon förhoppningsvis. Dagen började med sovmorgon, sen promenad med Elin, Vi fuskade lite och käkade glass, men bara en kula var!! Efter detta så gick jag hem och la mig i soffan och läste i en tidning, dock inte nya ELLE (som ligger i köket och jäser) , den sparas till ett speciellt tillfälle. Måste suga på karamellen en stund innan man biter.

Lagade lite mat, gott som tusan. Gjorde gratäng på potatis, färsk vitkål, paprika, majs och bacon. Mmm! La mig i soffan med Magnus en stund till och bara njöt av ledigheten! Lagom till kvälls så gick jag hem till Elin och vi fixade med inbjudningskorten till Max namnfest. Blir så bra! Fixade även kort som ska ingå i bordsplaceringen. Sen var vi duktiga och körde ett träningspass på Wii Fitness Coach. Svettigt värre. Nu ska Elin bjuda mig på krusbärskräm! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0