KRÄFTKALAS OCH SKRATT

Idag har jag och Magnus städat, städat, städat och så tvättat massor! Skönt att få det gjort! En promenad med Elin och Max han jag med. Har bokat klipp och permanent tid nu, den 27/8. Spännande! Efter allt detta städande så åkte vi till Kolbäck för att äta kräftor med mamma, moster och kusinerna! <3 Vi åkte och fiskade lite först, sen hem och käkade massa gott, kräftor, ost och kex! Är mätt nu kan jag lova. Efter maten fick jag den äran att plocka mamma och mosters ögonbryn igen.. Som vanligt. JA, jag ser lite dåligt, fick låna mammas läsglasögon, hemskt börjar bli gammal!! Sen blev det massa tokerier, dom är galna!! <3 Saknat er massor!

Nu ska jag snart gå och sova, borde gjort det för länge sen, jobb imorgon..










SÖTUNGAR <3






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0