KÄNSLAN VILL INTE FÖRSVINNA.

Känslan av att inte riktigt ha kontroll över mitt liv.

Dagen har spenderats i  Stora Sundby hos Elins mamma och pappa. Vi kollade in lokalen för Max namnfest, sen fika och sen käka tacos! Mmm! Följde med Elin och Max på innebandy, sen hem och träna. Tess kom förbi innan hon skulle till jobbet, snackade i kapp oss lite! Trevligt! Nu har jag kollat på tv, ska nog ta ett glas rött och krypa upp i soffan med min ELLE. Magnus är i Köping, han har varit på match i Solna idag. Så han kommer väl i natt någongång. Jag ska jobba imorgon, segt värre. Nej, hej hopp!




VAD GÖR DU NU FÖRTIDEN?
och ja, du hinner skriva några rader! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0