JAG MÅR SÅ BRA

Jag tänkte skriva just nu, men det verkar ju deprimerande så det ångrade jag! Alltså, jag mår bra! Känner mig på underbart humör, har förstås lite fjärilar i magen inför skolstarten. Men mitt mål att att gå dit första dagen och det kommer jag att klara!

Fikade med Sanna idag, min barndomsvän från Kolbäck. Hon ska gå samma som jag nu, super kul! Vi satt och pratade och jag känner mig mycket lugnare nu när man vet att alla andra är lika stressade och nervösa som jag varit. Det var trevligt, ska bli kul och förhoppningsvis träffas oftare i fortsättningen!

På förmiddagen så var jag hos frissan och klippte mig och permanentade mig. Slänger upp lite bilder nu, men har inte fått haft i några produkter så ser lite ofixat ut, vilket det är. Permanenten måste "sätta sig"  nu någon dag. Haha. Men är super nöjd och kommer nog att bli ännu nöjdare när jag får fixa det ordentligt på lördag.

Imorgon ska jag jobba 8-16, sen ska jag umgås med min kusin, vi ska troligtvis gå på bio eller något sådant! Ska bli urmysigt! Hoppas hon vill käka med mig med, åhh, längtar! <3






Hoppas det här sprudlande humöret håller i sig resten av livet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad fint det blev!!! <3 nog för att du alltid är fin... ;)

2009-08-27 @ 21:28:08
Postat av: mamma

Nää, jag trodde det var jag.....gud va snygg du blev hi hi

2009-08-28 @ 22:47:17
Postat av: Linda

Naajs! ala hotty in 6 and the city :D

2009-08-30 @ 01:04:03
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0