JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN

ÄLSKAR MAGNUS SÅ IN I HELVETE MYCKET! <3

När jag kom hem från jobbet så hade han lagas fläskfilé och potatisgratäng, gjort laxsnittar och köpt blommor! Åhh va jag grinade. <3 Så gulligt! Vi firar nämligen fem år tillsammans på torsdag, men han menade på att hade han gjort det då hade det inte blivit lika mycket överraskning! Åhh! Fick sju röda rosor, det betyder kärlek på blomsterspråk berättade han stolt. Åhhh!




Jag vill leva mitt liv med dig Mangus.
Du är mitt allt, min värld, mitt syre.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju så att jag sitter och grinar för att det är så gulligt!!! Helt underbart ju, kan tänka mig att du blev helt överväldigad. Hälsa Magnus att han är riktigt bra skit :) eller ja, skit och skit :P du fattar. Puss på dig gumman och Grattis till er!!! <3<3<3<3

2009-08-12 @ 13:53:17
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0