HUMÖRSVÄNGNINGAR BIG TIME

Blir helt snurrig på mig själv,
ena stunden glad och positiv,
andra, sur som en citron.
Har för mycket att tänka på tror jag.




Idag har jag varit duktig, började med en storstädning på morgonen/förmiddagen. Satte även upp tidningstället jag köpte för hundra år sedan snart. Blev fint. Sen körde jag ett träningspass och efteråt en dusch och vidare mot Köping! Drog ner på stan med mormor och mamma, bytte skorna, så imorgon ska jag testa och gå in dom inne. Sen hem till mormor, moster och Co kom och vi käkade äppelkaka. Plockade lite ögonbryn, som vanligt! Sen färgade jag mina och mammas, blev fint! Fick även mina plockade av moster. :) Handlade på Willys innan hemfärd.

Packa in varor, sen lååång promenad med Elin och Max. Blev 1 ½ timme. Skönt! Ska snart gå och sova nu med värkande ben och tungt huvud. GODNATT!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0