HAR JAG HELT TAPPAT DET?

Kan knappt sluta skratta, skrattar åt allt jävla elände. Känns ju kanske lite bättre, måste vara bättre än att gråta? Hahaha. Men, men. Imorgon ska jag ta tag i allt och skriva ner alla mina "måstegöra" på en lapp. Det verkar alltid vara så mycket mer när det bara snurrar i huvudet  än om man radar upp allt på en lista.

Idag var jag till ortopeden och hämtade mina inlägg, måste bara in och byta skorna imorgon sen ska jag prova hur dom känns. Ska jag måstegöra imorgon. Efter ortopedbesöket så åkte jag och mamma till hälla och shoppade lite, ytterst lite, har inte mycket money kvar. Sen blev det stress, ovanligt? Tidsoptimist, jag?

Hämtade Tess, hem till mig och snabbsnack, sen P-möte. Efter mötet jobbade jag 16-21. Nu har jag kört lite yoga, skönt. Sitter och pillar på datorn och sneglar på So you think you can dance. Snart ska jag hoppa in i duschen och krypa ner hos Magnus som ligger och sover så sött redan.

Imorgon blir det Köping som sagt. Sen vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0