FÖRSTA DAGEN I SKOLAN

Gick utmärkt! Fick massa information, kommer knappt ihåg hälften, men det känns som om det kan bli bra! Imorgon har vi våran första lektion. Spännande! Så har vi ju Rookieveckorna, nollning, inspark, you name it. Första festen skulle vara ikväll, men verkade inte som om så många skulle gå idag, lite mycket för första dagen. Men på onsdag, då ska i alla fall jag parta! Jag är ledig på torsdagen, mormor! <3

Nu har jag varit hos läkaren med, fick remiss till Hud för mina skavsår, sen fick jag nån medicin för magen med som jag ska testa. Glömde dock be om magtabletter, damn! Kom på det nu, jaja, vi får hoppas det går över. Plugga är säkert inte alls stressigt... inte alls..!

Ikväll ska jag dejta med Elin och Max! Ska bli myspys, har knappt sett röken av dom på sistone, måste bli ändring på det! Max han blev helt hysterisk i telefonen när jag ringde, han sa att han saknade mig så mycket. Jag förstår bebisspråk förstår ni. Så bättring på det!

Nu ska jag ta och njuta av en god kopp kaffe till efterrätt,
har nyss moffat fläskpannkaka med mammas goda lingonsylt!



Fick massa, massa papper och prylar idag som ska gås igenom ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0