FEM ÅR AV SAKNAD OCH KÄRLEK

Idag har jag jobbat. Efter jobbet åkte jag med Elin och Max till frisören, Elin fick i födelsedagspresent av oss en klippning inklusive barnvakt. Så blev det. Mysigt, men Max somnade efter tio minuter, tråkmånsen! Men mysigt som sagt. Efter klippningen så åkte vi till Köping, besökte graven. Sen hem till moster och hon fick ge Max lite mat, hon var lagom nöjd då! Började tjata om att det var på tiden att jag skulle skaffa bebis, men det får gott vänta. :)
 
Sen åkte vi till Lidl och köpte frukt sen hem igen. Åt lite mat med Magnus, sen skulle han titta på fotboll, så jag flydde hem till Elin och färgade hennes hår och plockade ögonbryn. Borde jag börja ta betalt för det snart? ;) Nu ska vi kolla på tv lite, sen blir det natti, natti. Jobb imogon igen.. Men med min söta Linda! <3



EN DAG MED MIXADE KÄNSLOR.


Idag var det fem år sedan vår älskade Johanna togs ifrån oss. Tungt. Saknar henne nå så fruktansvärt. Var vid graven en sväng och la en blomma. Jag tror att du ser oss här nere Johanna. Du ser hur vi saknar dig. Jag har fortfarande kvar vårat "vänskapsmjukisdjur" som vi köpte, han bor i min garderob. Där kommer han att få bo kvar länge. Så länge som du bor kvar i mitt hjärta, och det är föralltid. Alla minnen som jag har av dig, min vän, dom finns kvar trots att du lämnat denna jord. Jag saknar dig så! <3


 









Det är även fem år sedan jag blev tillsammans med min älskade Magnus. Han har funnits med mig sedan Johanna lämnade mig. Han har varit min trygghet och min styrka i fem års tid. Du fanns där när allt var svårt, och finns fortfarande vid min sida. Jag älskar dig så mycket. Johanna hade rätt när hon parade ihop oss. Jag är henne evigt tacksam för det. Magnus, du är verkligen mitt livs kärlek, jag vill leva resten av mitt liv med dig. Du kan få mig att skratta när jag som mest behöver det, du känner mig utan och innan. Jag älskar dig! <3



Jag älskar ditt sätt att uttala ordet choklad.
Jag älskar när du försöker förklara offside regeln för mig.
Jag älskar hur du alltid kan få mig att skratta.
Jag älskar hur du luktar och hur du ler.
Jag älskar hur dina ögon strålar när du pratar om fotboll.
Jag älskar dina smilgropar på kinderna .
Jag älskar din passion du har för AIK.

Jag älskar allt som gör att du är du.





Kommentarer
Postat av: therese

<3

2009-08-14 @ 08:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0