FÅNIGT KÄR

Känner mig sådär fånigt kär i Magnus. <3 Underbart!


Idag har jag jobbat, varit ute hela dagen så ser ut som en kräfta. Jag som tjatade på Magnus att han skulle komma ihåg solkräm idag. SMART! Men, gjort är gjort, tur det finns after sun. Efter jobbet så gick jag hem, var jätte trött, men tänkte bara röja upp lite i köket, sen liite i vardagsrummet, och kanske hallen, sen kom jag på mig själv med att stå och skrubba kaklet i badrummet med en svamp. Nej, fy, inte städa som en galning i denna värme.

Sansade mig och bestämmde mig för att testa yogan på mitt nya spel till Wii, det var skit kul! Sen blev det en välbehövlig dusch! Lagade lite mat, lyx med falukorv, senapssås och potatis! Det ni! Inte fy skam. Efteråt så blev det en timmes promenad med Elin. <3 Tack för att du finns vännen. Nu blir det nog en kopp the och krypa upp i soffan.



Kom inte och säg att det inte är vackert, mitt, hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0