EN UNDERHÅLLANDE MORGON PÅ SYRENVÄGEN

Är så glad att jag har persienner i vardagsrummet! Hahaha. Har köpt ett nytt spel till våran Wii,  My Fitness Coach. Skit jobbigt! Måste ha sett skapligt fånigt ut! Men men, kul var det, ska nog köra en stund varje dag. Fanns allt i från cardio till yoga. KUL! Jaha, nu sitter jag och hoppas att Elin vill ta en promenad snart, så jag kan duscha sen! Idag har jag lite att hinna med, måste köpa joggingskor inför läkarbesöket imorgon, ska ju trolla bort mina skavsår på något vis. Sen ikväll ska jag till Tess och så kommer Anne-Lie och vi ska kolla på film och mysa!





Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det så mysigt ikväll!! Hälsa!!

2009-08-04 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0