EN UNDERBART INNEHÅLLSRIK DAG

Puh, säger jag bara. Fått en massa gjort idag! Var upp till KFAB och skrev nytt kontrakt. Har nu en hyra på 2000 kronor! Helt sjukt! Fick även uppgradera internet som förövrigt är helt gratis för oss nu! Trevligt som fan! Så kännde att jag inte vill ta lån på heltid, behöver nog inte det, just nu. Så ringde CSN, men dom är ju helt väck, vet ingenting. Men tror att jag kanske fattade. Måste försöka få tag på någon på lönekontoret imorgon, måste veta på ett unfefär hur mycket jag kommer att tjäna. Lätt att veta?! Efter allt ringande och ingen som ville svara så åkte jag och Magnus till Köping. Blev en sväng till polisen, nu har Magnus fixat pass inför Thailand i höst! <3 Sen ner på stan, jag köpte en ny kalender, är ju snaaaart skolstart, huah va läskigt.

Sen tog vi en fika hos mormor, mamma och hundarna kom med. Fick lingonsylt av mams, GODASTE I VÄRLDEN, jag lovar! Sen lite blåbärssylt med, så imorgon blir det pannkakor! Sen var jag och hämtade mina grejor hos Tess. Imorgon blir det filmkväll med henne och Anne-Lie! MYS! Sen träffade jag upp mormor, mamma och Magnus på stan och jag köpte trosor, en jacka för, håll i er, 12,50(!), en brun kjol för, håll i er igen, 12,50 (!) och en rosa kjol som jag tittat på jätte länge, nu nedsatt till 64,50! Helnöjd!! Fyndade även badbyxor och chinos till Max! Sen köpte jag en skallra/bitgrej med "tummen" på och sötaste haklappen med texten "liten älskling" på! <3

Efter shoppingrycket så åkte vi hem, jag och Elin tog en lååång promenad på 1½ timme, nu har jag och älskling ätit tacos. Ska testa ett nytt spel snart som vi köpt till Wii. Sen duscha och så kommer jag somna helt ovaggad.





Fyndade även badbyxor och chinos till Max!
Sen köpte jag en skallra/bitgrej med "tummen" på
och sötaste haklappen med texten "liten älskling" på! <3





en jacka för, håll i er, 12,50(!),
en brun kjol för, håll i er igen, 12,50 (!)
och en rosa kjol som jag tittat på jätte länge,
nu nedsatt till 64,50! Helnöjd!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska vara du till att fynda sååå billigt!! <3

2009-08-03 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0