sthlm.

idag ringde klockan 07.00, upp och hoppa, inte så pigg.. på min lediga dag och allt.. plattade håret, sen gick jag till kondis och köpte macka och kaffe, sen på bussen. spillde ner hela min vita tröja med kaffe, vad tänkte jag med när jag satte på mig en vit? gick till mormor. lånade en ny tröja, svart för säkerhetsskull. sen begav vi oss mot storstaden!

moster körde fel hundra gånger, blev mer och mer nervös att jag skulle tvingas köra hem! men fram kom vi och sena som vi var så skulle jag parkera och moster sprang in till doktorn. lättare sagt än gjort att parkera med hennes bil, en stoor volvo, buss size. jämfört med min lilla skit bil. men det gick det med. sen kunde jag pusta ut för blev bara undersökning av knät, så moster fick köra hem! :) men vi tog en sväng förbi Barkarby outlet. köpte inte nått där, inte på humör att handla kläder, jag vet! men sen blev det hemtex och IKEA och då blev det lite shopping! najs.

sen hem till mamma, hämta min bil <3 äntligen"!! åt tacos med henne, sen hemmåt igen. nu ska jag krypa till kojs.


               




godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0