smågodis, kalas och skratt!

jag gick till elin en sväng igår! :) men vi kom fram till att vi var trötta så blev en kopp kaffe och jag tog en öl, har blitt alkoholist. två öl på två dagar, inte bra. haha! sen travade jag hemåt för en dusch. lyckades somna, trots att jag var aldelles ensam hemma. sen upp och jobba 8-16. nu har jag gjort den här helgen! skönt.. sen hem, byta om, åka på kalas! gurrasnurra fyllde åtta år idag! åt kebabpizza, kladdkaka Mmm! sen bråkade jag med ungarna, pratade skit med min söta moster. sen sjöng vi opera och lekte med nå grejer som man skulle kasta i marken, så hoppade dom upp skithögt. vi hade kul iaf jag och min moster, synd att vi bara hade två annars kunde ju gurra ha varit med tyckte vi . ;) sen hem, magnus är hemma nu! köpte lite smågodis, JA DET HETER SÅ! men nu tror jag han ska gå och lägga sig, jag är ju uppe i värsta socket chocken, men men, är ganska trött faktiskt jag med. imorgon ska jag till mamma och pappa! pappa ska kolla på min Märta som har börjat läcka bensin! tror att det är hål i tanken, börjar läcka när jag tankar fullt.. hoppas jag inte behöver byta hela tanken.. lägger upp en bild på min skönhet!








så vill jag bara tillägga, eller bara och bara, inte så bara, att jag älskar min underbara söta Linda! puss på dig snuttan! ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0