proppmätt, beskriver som bäst helgen.

fredagen var super trevlig! massa trevligt folk, grilla och snacka skit! underbart. munktorp sen hantis! bilder kommer. jag vet, är dålig. :)

lördagen spenderades med att äta, mycker och länge, som sig bör. först hos svärmor, med hela den släkten. blev påskmat och jordgubbstårta! sen ringde jag till Linda sötnos och jag och magnus åkte över dit! pussade lite på barnen, sötungar! sen drack vi kaffe och jag och linda drack lite mamma muu! Mmmmm! sen hem, damp ner i soffan med chips och dipp. kollade på tv, för första gången på typ två veckor.. sen på kvällen kom elin och magnus över och snackade lite strunt! <3 somnade i soffan en stund, duschade och sen somnade jag skönt.

idag så vaknade vi, städade upp lite. sen fixade vi oss, åkte till gymninge! ätit påskmat med min familia och släkt! så nu är jag mätt som fan! moster och hennes familj är kvar, vi sitter och dricker kaffe och pratar, blir nog att vi sover här i natt. ska jobba imorgon 16-21. hmm, inte kul, men storhelgs OB. najs som faen!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0