positiviteten håller i sig!

skönt det! dagen började bra! mina två favoriter Elin och Tess kom hit på morgonen! :) vi gick upp till chefen en sväng, sen gick vi och fikade kungsörsmunk! Mmmm! sen tog jag och tess bussen till köping, lite shopping. sen gick jag till mormor och drack kaffe! ny shoppingrunda med mormor, fyndade lite. ett par blå chinos, rosa knästumpor med volanger, mineralpuder, en fin haklapp till elinspyre, mm! nöjd som få. sen hem till mormor och så åt vi kinamat och sen jordgubbar med grädde och maränger! underbart ljuvligt gott! sen på bussen hem igen. födelsedagsfika hos Elin! hemma för en stund sen.. nu ska jag duscha och sen sova. trött. trött.

imorgon kommer Elin och vi ska sy lite. blir underbart bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0