mätt, belåten och ensam.

haha, dramatisk som vanligt! nu har jag varit och träffat tess! hon var hungrig som jag, no shit!! ;) så vi åt mat på ett nytt ställa här i kungsör, ja det kommer sånna med jämna mellanrum, med mexicansk mat. Mhmm säger jag bara, gott som fan, dom babblade på spanska och hade hockeyfrilla, som sig bör. åt nachostallrik, gott som faen! sen gick vi hem till mig och babblade lite. nu sitter jag och hoppas på att elin ska komma hem och vilja träffa mig! hatar att vara ensam, inte min grej bara! ska kanska titta lite på dumburken, har inte tittat på tv på typ hela veckan så kanske inte vore så fel. men det ser jag som en bra grej! lite bilder från gårdagen/dagen bjuder jag på!

funkar som topp med? :)      elins var alkoholfri, som ni ser!       

kjolen, funkar som topp med? \\ öl i solen! \\ lyxbad med vin och choklad. \\ lyxfika i solen med lite viktiga nyheter!


tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0