måndag eller söndag om så önskas.

idag har jag fått massa gjort, mycket tackvare elin! tack vännen! jag började med en promenad imorse, en halvtimme, sen fick jag gå hem, faan, hade mina nya sköna skor på mig. men ack, fick skavsår av dom med.. piss.. ska ringa läkaren imorgon, nått måste ju gå att göra.. känns skit jobbigt att inte kunna hitta skor som man inte får blåsor av efter en halvtimme. hoppas jag får lämna tillbaka dom, har ju en special deal med han på intersport, han lovade mig typ nya skor om jag fick skavsår fast jag knöt som han sa att jag skulle göra. han får stå för det. igen. samma sak med dom förra ju.. får åka in på onsdag, imorgon hinner jag inte, har ingen bil. dennis bil är paj, så han har snott min till sthlm. får ta bussen på onsdag..

idag har jag sökt till högskolan. japp, nu är det fixat med, men måste ringa syon, har tappat bort mitt PIN till uppgifterna om mina betyg, måste kolla så kompleteringen blev klar med mina engelska B betyg. ska ringa dit med. och läkaren då. sen hat vi p-möte, sen jobbar jag 16-21. så blir en konstig dag imorgon. ska försöka hinna sy lite imorgon hoppas jag.

elin var här idag som sagt. sen jobbade jag 16-21. väl hemma tog jag en lång dusch, sen tog jag ett bad och ett halvt glas rödvin. Mmm. nu sitter jag och kollar på tv lite, fan Ballar av stål, det är ju helt stört. inte kul någonstans, det jag sett hittills. låg humor. ska nog ta och gå och lägga mig snart!

natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0