lördag med massa sol!

jobbat idag, gick bra! sen hem, duschade till massa HÖG musik, öppnade fönster och dörrar för att släppa in ny fräch luft! sen klädde jag mig, kokade kaffe, pallade upp med tidningar och satt mig ute i solen och åt en muffin och läste! hur mysigt som hellst. men nu är solen borta från min uteplats, gömmer sig bakom ett hur, har nog tjugominuter snart inär den går emellan husen. ska hålla koll så jag inte missar det! strax kommer tess hit en sväng innan hon börjar jobba! underbart trevligt! sen ska jag nog våldgästa elin ikväll, vare sig hon vill det eller inte! magnus är ju på hemvärnsövning i helgen så ska vara alldelles ensam till imorgon. inte det jag är bäst på om man säger så! nu börjar jag bli hungrig, hoppas tess vill äta med mig. men när det gäller mat brukar hon inte vara omöjlig! ;)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0