hemma i storstaden efter en heldag på landet.

haha, ironi, ironi. nu är jag som sagt hemma, har slagit in paket, gjort lite matlådor som ska in i frysen, plockat lite. ska packa ner lite raggsockor och så nu. för nu är det vår! ska städa på vinden imorgon, fått kartonger av elin. ska bli skönt att förhoppningsvis få lite ordning! kommer knappt in där uppe. provade mina nya joggingskor idag, har inte kunnat prova dom, skavsåren från de förra ville inte ge sig. men har gått med dom nu sen jag kom hem, dom verkar vara bra. ÄNTLIGEN säger jag isåfall!!  något som passar mina cp fötter.. ikväll blir det nog tidig kväll, om jag ska orka städa! sen blir det ev promenad med Linda imorgon med. hoppas på sol!
godkväll.




dagens klädsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0