hektisk helg.

jobbade 8-16 lördag, sen vidare på kalas i hallstahammar hos morfar och hans sambo som båda fyllt år! åt mat, drack vin och blev lektant. haha, som vanligt! sen fick vi skjuts hem av min moster. väl hemma upptäckte vi att vi (jag) glömt manges nycklar i kolbäck, och mina hade jag inte med mig. min vanliga tur. men som tur var var magnus och elin vakna, dom har en extra nyckel. så vi kom in tillslut. tur för mig! haha!



magnus och jag, min söta moster hade tråkigt. <3


upp och jobba 8-16 idag med. segt. blev kvar på jobbet till kvart över fem och pratade med trevliga vikarien sussie.  sen hem och duscha, upp till affären, träffade magnus som varit i sthlm och kollat på fotboll. han hade en sprucken läpp, ett staket som rasat. han var underst. bra där! hemmåt, sen gick jag över till elin och drack kaffe och snackade strunt. hem, bänkade mig i soffan, åt kebab och kollade på filip och fredrik med mange. haha. najs.

nu ska jag strax gå och lägga mig, ska upp sju imorgon, ska med bussen klockan åtta. hatar att inte ha någon bil. haha!mange sitter och tittar på sporten, han var med i ett klipp på tre sekunder, helt galen! haha. that's my man! :)

imorgon blir det Sthlm med moster och mormor. får se hur det artar sig.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0