glad och positiv!

idag har jag varit så där äckligt positiv. men känns ju som en bra grej ändå. fast inte så kul när en på jobbet sa att malin, du är så glad idag, typ vad är det för fel på dig? haha! :) beskriver det hur mitt humör brukar vara? ;) hoppas inte det! haha! jag har fått mycket gjort idag, fixat det sista med ansökningsbestyren, känns så skönt! sen har jag varit och fikat hos elin, varit på möte, jobbat. känns som om jag har haft en väldigt bra dag! hoppas jag vaknar på samma sida imorgon!

tror att jag har huvudvärk pga att mina mungipor
har pekat uppåt hela dagen. kan det vara så?
träningsvärk i le-musklerna?

men fan, inte ens lite huvudvärk kan få mig sur idag! ska gå och pussa lite på min underbart söta pojkvän, sen ska jag krypa ner i sängen och sova! imorgon är det elins födelsedag! så ska bjuda henne på kaffe på pressbyrån innan jag ska med bussen till mormor! massa utropstecken idag, det bjuder jag på!








massa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0