ger snart upp för idag.

känner mig rastlös och förvirrad. ska nog gå och sova. har gjort lite vettigt ikväll. fixat hyllorna i min garderob, plockat lite i skafferiet, skrivit inköpslista, pumpat däcken på cykeln, grejat och röjt lite. hitttade nyckeln till biken elin, om du undrade. ;) tycket att det är lite dåligt med komentarer på min blogg, fy på er! ni som gnäller att jag inte bloggar så ofta, om ni komenterar så? :) men som sagt är jag liksom rastlös ikväll. känner att det är så mycket jag "borde" göra som jag inte gjort, fast jag gör massa saker så tar måstena aldrig slut liksom. sen är jag så jävla rädd att jag glömt något, eftersom jag har börjat göra det då och då, glömma saker. inte kul, senil vid 21 års ålder? vi får hoppas att det är övergående. haha.

imorgon ska jag jobba 8-16, med söta Lena! vi ska laga kroppkakor, Mmmm! sen ska jag åka till mormor. sen ska jag handla på Willys. har fan god lust att cykla nu, men blir nog lite jobbigt med kassarna på hemvägen, får bli kanske på torsdag eller fredag när jag är ledig. ska nog fan ta cykeln till köping då. om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: Linda

Läste idag på löpsedlarna att det skulle bli sommarvärme till helgen, tror nog att du kan cykla på torsd. el. fred. Kram

2009-04-27 @ 23:41:56
URL: http://linduz79.blogspot.com
Postat av: Elin

Aaa tänk vilken fin bränna det skulle ge! ;)

2009-04-28 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0