energin går upp och ner.

trött som tusan på jobbet, eller upp och ner, känns som om jag har humörsvängningar typ fast bara energi nivån som går upp och ner. stört. dagens ord, stört. upprepats massa gånger idag av någon anledning. efter jobbet duschade jag, fick massa energi var med elin till romantica, köpte påskpynt till mamma (hoppas hon inte hinner läsa det här innan jag träffar henne, då spricker lite av present idéen. men men.). sen gick vi hem till mig och satte oss på gräsmattan och planterade om lite blommor! blir så bra så! har köpt lökar med, dahlior och grejer, ska hämta dom hos moster imorgon. sen har jag ätit köttbullar, Mmmm! och faktiskt kollar lite på tv, typ en halvtimme. sen har jag provat massa kläder som jag beställt från HM. bilder kommer väl kanske imorgon. nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag. blir upp vid åtta imorgon, måste hinna platta håret och så.

så har jag ont i magen, ska på Jespers begravning imorgon. kommer bli väldigt tufft. ska göra mitt bästa för att inte gråta, fan kan ju knappt gå i närheten av en kyrka. massa minnen jag inte vill minnas. vill inte gråta. orkar inte, det gör för ont att gråta. jag vill gråta sen, när jag är ensam. min bror ska med, känns bra. och mamma och pappa och resten av alla i släkten. tråkigt att man ska träffa alla som man inte träffar så ofta på en begravning. men så är det väl.


godnatt på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0