en underbar helg.

lördagen var helt underbar! gick upp vid nio och började baka tårta och lite mer kakor, kanske inte så underbart, men det gick. sen städa lite lätt, in i duschen, sen fixa lite hemma. vid två kom det lite folk och grattade mig, fick massa, massa fint! så åt kakor och tårta ute i solen på altanen, underbart väder!! sen blev klockan sex och då kom underbara Elin och sötaste Tess! vi satt ute och åt ost och kex, snittar och drack massa, massa vin! ja inte elin då, hon drack alkoholfri öl och sprite hon, söttjociksen! massa snack och underbart väder blev det. när kylan kom krypande virade vi in oss i filtar och mös. efter nio kom Sockerbetan Lena förbi och joinade oss. sen satt vi och pratade och pratade och hade verkligen jätte trevligt. måste göras om! ni är så underbara.




idag var det segt som fan att komma upp ur sängen. kröp in i duschen, vaknade till någotsånär. sen började jag röja lite. städade upp och fixade. vid tre var vi på kalas hos magnus syster. trötta som få, magnus var på lagfest igår, åkte vi hem och lade oss i soffan. har kollat på film och håller på och tvättar. blir nog inte mycket mer än så idag. måste bara tillägga att jag bara älskar att det har varit sommarväder i helgen! men det gör inte mina ögon, är helt störda av allt pollen, bara rinner och kliar. skitjobbigt. ville bara gnälla lite. ;)

imorgon blir det jobba 8-16. sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0