en underbar dag, och den är inte ens slut än!!

efter duschen gick jag till romantica och köpte krukor och massa jord! började plantera om mina blommor! behöver göras det med! elin kom och höll mig sällskap en snabbis. sen gick jag till syon, nu har jag bestämt mig. jag ska plugga till förskolelärare i höst! känns så jävla skönt att ha tagit det beslutet! jag som inte kan bestämma mig vad jag ska ha för strumpor på mig ens. men men. blir nog skitbra tror jag! och skitfattigt, men det gör mig inte så mycket! sen träffade jag linda, vi gick till Hamnen och fikade, satt ute i solen och njöt av vädret! sen gick vi till systembolaget, jag köpte öl och en alkoholfri en till tjockisen elin! <3 hon har tjatat om att hon är så sugen på öl. hällde upp lite chips i en skål och tog med mig varsin öl och så satte vi oss på hennes balkong. så underbart! veckans höjdpunkt! älskar dig sötgurka! sen efter det gick vi ner till romantica, igen, har gjort av med massa pengar idag. sen gick jag hem och fortsatte min omplantering. sen städade jag uteplatsen och ställde fram utemöblerna! sen dammade jag och dammsög inne. så nu känner jag mig nöjd och slut. har hunnit med massor idag, haft en underbart trevlig dag! nu ska jag sätta mig med magnus och kolla lite på innebandyn och ta en till öl! eller kanske bläddra i ELLE och ta en öl om jag ska vara ärlig. haha!

sol inne, sol i sinne. <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig dag själv! Ja nu har du min blogg eller kan du inte se länken?

Kram

2009-04-04 @ 00:23:29
URL: http://linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0