en snurra-runt-dag.

blev ingen inlägg igår, var så trött efter allt...

idag har jag jobbat, sen hem, bytte om, åkte till tunapark med Lisa från jobbet! kul, shoppade massa fint, igen. fick lite dåligt samvete när jag pratade med linda. bad henne gissa vad jag gjort idag, hon sa: Jaha, vad har du köpt nu dåå???". haha, jag vet. jag är beroende. måste snart shoppa igen, en större garderob. eller två. Men får passa på nu innan jag blir fattig student! sen åkte vi hem, jag och magnus gick över till elin och magnus som bjussade på goda bullar och kaffe! inte fel! sen hem, äta, duscha, vika tvätt. packa inför imorgon! Linda K är i staaan! så blir party, party i världsmetropolen munktorp, sen hantis. ballt! not. men balls som fan att träffa Linda! :) ska ha finaste käderna på mig, dom från HM, bilder kommer nog på lördag. har haft slut på batteri i kameran, laddar nu, kommer jag säkert glömma den bara för det.. visar sig! sen ska jag sova hos mormor! måste kolla bussar på lördag, ska på påskmiddag, vore kanske bra att hinna duscha och så innan men ska dit. ordnar sig nog!

godkväll, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-04-14 @ 09:42:01
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: Linda

BTW. skicka bilderna på msn så är du hur gullig som helst ;)

2009-04-14 @ 09:43:08
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: linda G

Men gumman! När jag inte har råd att köpa kläder så är det ju skitspännande att se vad andra köpt för fin puss på min egna lill Carrie Bradshaw eller hur fan det stavas hihi

2009-04-15 @ 21:42:45
Postat av: linda G

Men gumman! När jag inte har råd att köpa kläder så är det ju skitspännande att se vad andra köpt för fin puss på min egna lill Carrie Bradshaw eller hur fan det stavas hihi

2009-04-15 @ 21:47:42
URL: http://intebaramammalinda.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0