en ny dag, en ny vecka!

haha, vägde mig imorse, Puh, trodde jag gått upp typ fyra kilo men nej då, ligger fortfarande på 9 kilo minus! :) skönt som fan! ska köra VV nu till på torsdag, sen är det ju påsk, vill äta massa ägg så det skiter sig nog så tar nya tag på måndag. som vanligt! men skönt som fan att jag inte backat massor, känndes som det. men skönt! igår kröp jag upp i soffan och kollade på en helsjuk film, vet inteom det var jag som var för trött eller så men men. den hette The happening, handlade om typ att växter och träd utlöste någon kemikalie i luften som fick folk att ta livet av sig själva. stört som fan! och äckligt, folk kastade sig framför gräsklippare, stack pennor genom halsen och krockade med bilar. blä. sen gick jag och la mig, läste lite ur Hagamannen, haha, hade lite svårt att sova om ni förstår mig. :) tur att magnus var hemma nu, visserligen sov han som en stock men han var ju i närheten iaf! haha, töntig man kan vara.

idag blir det att åka till kolbäck, pappa ska kolla på min bil! kanske ska man ta och byta till sommar däck med, nu får det fan inte komma någon mer snö helvete! nu har jag ätit frukost, så ska snart ta och åka!


later cowboys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0